خدمات پس از فروش

خدمات پس از فروش

از آنجایی که خدمات پس از فروش مهلتی دوباره برای تداوم ارتباط با مشتری و ایجاد ارزش افزوده به شمار می آید، بنابراین هدف عالی و نهایی ما نیز تحقق رضایت مشتریان با ارائه خدمات به موقع با استفاده از قطعات با کیفیت بالا، کاهش هزینه های مشتریان در دوران گارانتی و پس از آن و بهره گیری از پرسنل مجرب و آموزش دیده است. اعطای گارانتی پنج ستاره ضمانت تمام و کمـال ما در آسودگی خاطر مصرف کنندگان گرامی است و با اختصاص VIP SERVICE در مورد چکشهای کلاس یک و سیستمهای کرگیر همه توان خود را در ارائه با کیفیت ترین، سریعترین و کم هزینه ترین خدمات به کار بسته ایم.

  • ایــجاد اطمینـان نسبت به کیـفیـت مـحصـول و مسئولیـت‌پـذیری ما
  • کمک به شناسایی نقایص و رفع آن در بخـش‌خدمات پس از فروش
  • جهت‌دهی به بخش رضایت سنجی مشتریان در مسیر رفع معایب
  • مـطلع کـردن مدیـران از بـازخـورد محصولاتمان نـزد مصـرف کنندگان
  • سنـجش وضعیـت بازار و جهــت‌دهی به استــراتژی‌هـای شـرکت

سپه سرویس به عنوان تعمیرگاه مرکزی دیوالت DEWALT و خدمات پس از فروش ابزار سپه سالیان متمادی در کنار مشتریان گرامی در حال خدمت رسانی می باشد. تعمیرگاه مرکزی دیوالت DEWALT ارائه دهنده انواع خدمات تعمیر و تامین قطعات محصولات دی والت ، بلک اند دکر ، اولکو ، آنووی ریوربری می باشد و همواره می کوشد تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه دهد . .

آدرس تعمیرگاه مرکزی دیوالت :

تهران ، خیابان امام خمینی ، روبروی درب وزارت امورخارجه ، خیابان موحد ( کشاورزی ) ، مجتمع تجاری ابزار سپه ، طبقه همکف ، واحد 14